|
Get Responsible to the Outside World
|
Între nonformal și outdoor pentru o școală mai incluzivă
|
|
Planning Learning Approaches for Nowadays Students PLANS
|
Steps to achieve gender equality -STAGE
|
Sport to Educate, to Integrate, to Become Citizens of the World
|
Proiectul Erasmus+ The Impact of consumerism on our Environment- Implementat pe durata a trei ani școlari, 2017-2020, vizează educația ecologică, una dintre noile educații care dețin în actualitate o pondere foarte importantă în cadrul educației formale și non-formale. Coordonat de școala Masarykovo Gymnazium Stredni Zdravotni Szkola A Vysri Odborna, Vsetin, din Cehia, proiectul mai antrenează ca parteneri și I.I.S Gobetti Marchesini Casale, Arduino(Italia),respectiv Secondary School Georgi Izmirliev, Gorna Oryahovitsa(Bulgaria).
|
Proiectul Basic Employability and Entrepreneurship Skills at a Young Age (Competenţe antreprenoriale și legate de piața muncii la vârste timpurii), cofinanțat de Comisia Europeană, Erasmus+ KA2 presupune un parteneriat strategic între școli din țări precum Turcia, Italia, Polonia, Irlanda, Scoția, Spania, Școala Gimnazială „Ștefan cel Mare” din Bistrița fiind coordonatoare.
|
|
In perioada 22-26 oct. 2018, a avut loc cea de-a doua mobilitate Erasmus+ din cadrul proiectului The Impact of Consumerism on our Envirorment,proiect cu finantare europeana, în care școala noastră este parteneră. Așadar, școlile partenere, Masarykovo Gymnazium Strendi Zdravotini Szkola a Vysri Odborna, Vsetin, Cehia, în calitate de coordonator și I.I.S. Gobetti Marchesini Casale, Arduino,din Italia, Secondary School Grorgi Izmirliev, Gorna Oryahovitsa, din Bulgaria și Școala Gimnazială Ștefan cel Mare, Bistrița din Romania,în calitate de parteneri și-au dat mâna în această săptămână în vederea realizării de activități educative cu privire la consumul de orice fel pe plan mondial, domeniul proiectului de față.
|
Noi provocări Erasmus+, pentru Şcoala Gimnazială „Ştefan cel Mare” şi Şcoala Gimnazială „Avram Iancu”
|
|